Σύμφωνα με πηγές της βιομηχανίας, που επικαλείται το πρακτορείο Yonhap, το μοιραίο αεροσκάφος είχε πραγματοποιήσει – λόγω των αναγκών που δημιούργησε η εορταστική περίοδος – 13 δρομολόγια μέσα σε 48 ώρες πριν το δυστύχημα. Στο διάστημα αυτών των δύο μηερών, το αεροσκάφος ταξίδεψε μεταξύ τριών αεροδρομίων στη Νότια Κορέα και πέντε αεροδρομίων σε πέντε άλλες χώρες: Κίνα, Ιαπωνία, Ταϊλάνδη, Μαλαισία και Ταίβάν.
Οι μέσες μηνιαίες ώρες λειτουργίας της Jeju Air βρέθηκαν επίσης αρκετά μεγαλύτερες μεταξύ των λοιπών εγχώριων αεροπορικών εταιρειών.
Σύμφωνα με την τριμηνιαία έκθεση της Jeju Air, ο μέσος μηνιαίος χρόνος μεταφοράς ανά επιβατικό αεροσκάφος κατά το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους ήταν 418 ώρες, ο μεγαλύτερος μεταξύ των έξι εγχώριων αεροπορικών εταιρειών.
Ο μέσος μηνιαίος χρόνος μεταφοράς της Jin Air, μιας άλλης αεροπιρικής της Νότιας Κορέας, το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους ήταν 371 ώρες και ο μέσος μηνιαίος χρόνος μεταφοράς της T’way Air ήταν 386 ώρες.
Η Jeju Air επισήμανε πάντως ότι το πολύνεκρο δυστύχημα τα ξημερώματα της Κυριακής δεν ήταν αποτέλεσμα αμέλειας συντήρησης.