Διεθνή

RedNote: Η κινέζικη εφαρμογή στην οποία… συρρέουν Αμερικανοί ενόψει της πιθανής απαγόρευσης του TikTok

Το κινεζικό app κοινωνικής δικτύωσης RedNote έχει γίνει τις τελευταίες ημέρες η εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις στο αμερικανικό App Store της Apple, ενόψει της πιθανής απαγόρευσης του TikTok στις ΗΠΑ.

Η ιδιοκτήτρια εταιρεία του TikTok, ByteDance, αντιμετωπίζει την προοπτική μόνιμου αποκλεισμού της δημοφιλούς πλατφόρμας στις Ηνωμένες Πολιτείες την Κυριακή, όταν πρόκειται να τεθεί σε ισχύ η σχετική κυβερνητική απαγόρευση.

Ο νόμος, που υπογράφηκε από τον πρόεδρο των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν τον περασμένο Απρίλιο, απαιτεί από το TikTok να διακόψει τους δεσμούς του με τη μητρική του εταιρεία ByteDance, που εδρεύει στην Κίνα, έως τα μέσα Ιανουαρίου – διαφορετικά, η εφαρμογή θα αποκλειστεί από τη χώρα.

Η απαγόρευση προέκυψε ως αποτέλεσμα της ανησυχίας πολλών Αμερικανών πολιτικών ότι η ByteDance μοιράζεται δεδομένα χρηστών του TikTok με την κινεζική κυβέρνηση, παρά τις επανειλημμένες διαβεβαιώσεις της εταιρείας ότι αυτό δεν ισχύει.

Αν και υπάρχουν πολλές πλατφόρμες βίντεο όπως το TikTok διαθέσιμες στην αγορά, είναι εμφανές τα τελευταία 24ωρα ότι πολλοί χρήστες από τις ΗΠΑ συρρέουν στο RedNote, βλέποντάς το ως την καλύτερη «εναλλακτική». Γιατί όμως συμβαίνει αυτό;

Τι είναι το RedNote;

Το RedNote, γνωστή ως Xiaohongshu στην Κίνα, είναι μια εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης που πλέον είναι διαθέσιμη και στα αγγλικά.

Πρόκειται για ένα app που δημιουργήθηκε το 2013 από την εταιρεία Xingyin Information Technology με έδρα τη Σαγκάη, και είναι εξαιρετικά δημοφιλές στις κινεζόφωνες χώρες, με πάνω από 300 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες, σύμφωνα με το Bloomberg.

Παρότι αναπτυσσόταν σταθερά με την πάροδο των ετών, η μεγαλύτερη αύξηση της δημοτικότητάς του καταγράφηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Σύμφωνα με το Sky News, δεν πρόκειται για έναν κλώνο του TikTok, αφού πολλοί το συγκρίνουν περισσότερο με το Instagram.

Αν και παρέχει στους χρήστες βίντεο μικρής διάρκειας και εικόνες μέσω αλγορίθμου, όπως το TikTok, κεντρικό ρόλο κατέχουν σε αυτό και οι αναρτήσεις κειμένου και οι λειτουργίες αγορών.

Το περιβάλλον της εφαρμογής διαφέρει από εκείνο του TikTok, καθώς το βίντεο δεν ξεκινά να παίζει αυτόματα με το άνοιγμα του app, και οι χρήστες πρέπει πρώτα να συνδεθούν για να τo χρησιμοποιήσουν.

Δημοφιλέστερα

To Top