Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ναυτιλιακών δεδομένων VesselsValue:
1) Α) Ο ελληνικός στόλος δεξαμενόπλοιων ηγείται σε αξία, η οποία ξεπερνά τα 71,3 δισεκατομμύρια δολάρια με την Κίνα στα 47,9 και την Ιαπωνία στα 35,3. αλλά και με βάση τη μεταφορική ικανότητα.
Β) Επίσης κατέχει την πρώτη θέση με βάση τη μεταφορική ικανότητα (dwt) δεξαμενόπλοιων, με 410 εκατομμύρια τόνους, και ακολουθούν ο κινεζικός στόλο 392 εκατομμύρια τόνους και ο ιαπωνικός με 238 εκατομμύρια τόνους.
2) Ο ελληνόκτητος στόλος με πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου-LNG Carriers βρίσκεται στη δεύτερη θέση παγκοσμίως με συνολική αξία 32,4 δισεκατομμύρια δολάρια. Πρώτη είναι η Ιαπωνία πίσω από την Ιαπωνία, με αξία στόλου 40,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων και ακολουθεί η Κίνα , με 26,9 δισεκατομμύρια.
3) Στα φορτηγά πλοία-bulk carriers η ελληνική πλοιοκτησία είναι στην τρίτη θέση με αξία 54,4 δισ. Πρώτη είναι η Κίνα με 68,5 δισ. και δεύτερη η Ιαπωνία με 61,9 δισ.
4) Στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων η Ελλάδα κατατάσσεται πέμπτη με αξία στόλου 18,3 δισεκατομμύρια δολάρια, πίσω από την Κίνα, Ιαπωνία, Σιγκαπούρη και Γερμανία.
Συνολικά με βάση την αξία όλων των τύπων πλοίων η Κίνα είναι πρώτη στη 255,2 δισεκατομμύρια δολάρια, η Ιαπωνία με 231,4 δισεκατομμύρια είναι δεύτερη με την Ελλάδα στην τρίτη θέση με 188,1 δισεκατομμύρια δολάρια.
Πηγή: newmoney.gr