Ήδη από το Σάββατο έχουν ελεγχθεί οκτώ τέτοιου τύπου αεροπλάνα, αν και μετά από το πόρισμα που δείχνει ως υπαίτιο της πτώσης το κάθισμα του πιλότου, φαίνεται ότι θα καθηλωθούν όλα για ελέγχους. Και αυτό γιατί αρχικά, ήταν άλλη η στόχευση: Η ρυθμιστική αρχή αερομεταφορών της Ινδίας διέταξε την Παρασκευή την Air India να διενεργήσει πρόσθετους ελέγχους συντήρησης στα αεροσκάφη Boeing 787-8/9 που είναι εξοπλισμένα με κινητήρες GEnx, συμπεριλαμβανομένων αξιολογήσεων ορισμένων παραμέτρων απογείωσης, ηλεκτρονικών δοκιμών ελέγχου του κινητήρα και ελέγχων που σχετίζονται με τα καύσιμα του κινητήρα.
Στο μεταξύ, αξιωματούχοι της ινδικής αεροπορίας επιβεβαίωσαν ότι τα τελευταία λόγια του πιλότου της μοιραίας πτήσης 171 της Air India, λίγα δευτερόλεπτα πριν το αεροπλάνο συντριβεί σε κτίρια κοντά στο διεθνές αεροδρόμιο Sardar Vallabhbhai Patel του Αχμενταμπάντ, ήταν σήμα κινδύνου. «Η ώθηση δεν επιτεύχθηκε… πέφτει… Mayday! Mayday! Mayday!», είπε ο πιλότος πριν από την καταστροφική συντριβή.
Το αεροσκάφος Boeing Dreamliner, με 242 επιβαίνοντες που είχε προορισμό το αεροδρόμιο Γκάτγουικ, άρχισε να χάνει ύψος δευτερόλεπτα μετά την απογείωση και προσέκρουσε σε κτίρια, στη χειρότερη αεροπορική καταστροφή στον κόσμο εδώ και μια δεκαετία.
