Η συμμετοχή του ανέδειξε τη σημασία του τουρισμού ως στρατηγικού πυλώνα της ελληνικής οικονομίας και τον ρόλο της GRECOTEL στην ποιοτική αναβάθμιση της ελληνικής φιλοξενίας. Στην ομιλία του, ο κ. Στουρνάρας διατύπωσε ένα ξεκάθαρο μήνυμα αισιοδοξίας, υπογραμμίζοντας τη δυναμική και τις δυνατότητες του ελληνικού τουριστικού προϊόντος: «Το ελληνικό τουριστικό προϊόν διαθέτει σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης, ιδίως στο πλαίσιο των διεθνών τάσεων που ευνοούν τον τουρισμό υψηλής δαπάνης και τους προορισμούς με ισχυρή ταυτότητα», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Αναφερόμενος στις νέες ταξιδιωτικές τάσεις, πρόσθεσε: «Η στροφή των ταξιδιωτών προς εμπειρίες υψηλής ποιότητας, η αναζήτηση λιγότερο κορεσμένων προορισμών και η ενίσχυση της ζήτησης εκτός περιόδων αιχμής δημιουργούν ουσιαστικές ευκαιρίες διαφοροποίησης».
Ο κ. Στουρνάρας επικαλέστηκε στοιχεία πρόσφατων μελετών, σύμφωνα με τα οποία «εφόσον ακολουθηθεί μια στοχευμένη στρατηγική, είναι εφικτή η αύξηση της μέσης δαπάνης ανά επισκέπτη κατά 15% έως το 2035, καθώς και η μείωση της υπερσυγκέντρωσης αφίξεων τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο από 42% σε 34%».
Και συμπλήρωσε: «Η ενίσχυση του τουρισμού υψηλής δαπάνης, ιδιαίτερα από αγορές όπως οι ΗΠΑ και η Ασία, προσφέρει σημαντικά περιθώρια ενίσχυσης των εσόδων, ενώ η ποιοτική αναβάθμιση του προϊόντος μπορεί να δώσει νέα ώθηση στις υποδομές και στις επενδύσεις».
Διαβάστε αναλυτικά στο newmoney.gr
