Τεχνολογία

Ο Μακρόν αποθέωσε το Clair Obscur: Expedition 33, το videogame που σάρωσε στα Game Awards

Με αφορμή τη διάκριση του videogame Clair Obscur: Expedition 33 στα The Game Awards, ο πρόεδρος της Γαλλίας, Εμανουέλ Μακρόν, προχώρησε σε δημόσια τοποθέτηση στα social media, συγχαίροντας το γαλλικό στούντιο ανάπτυξης για τη σημαντική επιτυχία του τίτλου.

Ο Γάλλος πρόεδρος αναφέρθηκε στη βράβευση του παιχνιδιού ως Game of the Year, κάνοντας λόγο για ιστορική στιγμή, καθώς πρόκειται για την πρώτη φορά που γαλλικό videogame κατακτά τη συγκεκριμένη διάκριση. Παράλληλα, εξέφρασε την υπερηφάνειά του τόσο για την πόλη του Μονπελιέ, όπου εδρεύει το στούντιο, όσο και για τη Γαλλία συνολικά.

View this post on Instagram

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Εμανουέλ Μακρόν τοποθετείται δημόσια για το συγκεκριμένο παιχνίδι. Νωρίτερα μέσα στη χρονιά είχε συγχαρεί τη Sandfall Interactive και για την εμπορική του πορεία, όταν έγινε γνωστό ότι οι πωλήσεις του τίτλου ξεπέρασαν το ένα εκατομμύριο αντίτυπα.

Clair Obscur: Expedition 33: Πώς ένα μικρό στούντιο ανέπτυξε το επιτυχημένο βιντεοπαιχνίδι

Αυτό που ξεκίνησε ως προσωπικό εγχείρημα του Γκιγιόμ Μπρος εξελίχθηκε σε ένα από τα πιο επιτυχημένα videogames των τελευταίων ετών. Το Clair Obscur: Expedition 33 κέρδισε 9 από τα 12 βραβεία για τα οποία προτάθηκε στα φετινά The Game Awards και έχει πουλήσει περισσότερα από δύο εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως.


Ο Μακρόν αποθέωσε το Clair Obscur: Expedition 33, το videogame που σάρωσε στα Game Awards

Ο Γκιγιόμ Μπρος, δημιουργός του Clair Obscur: Expedition 33, παραλαμβάνει το βραβείο Game of the Year
Τα 9 βραβεία αποτέλεσαν ρεκόρ και ξεπέρασαν κάθε προσδοκία του Μπρος, ο οποίος άρχισε να σχεδιάζει το παιχνίδι ως προσωπικό πρότζεκτ την περίοδο που εργαζόταν ακόμη στην Ubisoft. Πριν εξελιχθεί σε ένα ολοκληρωμένο, αφηγηματικό παιχνίδι ρόλων με ιδιαίτερη ταυτότητα, το Clair Obscur ήταν ένα demo με την ονομασία We Lost.

Η διάθεση του Μπρος να πάρει ρίσκα, σε συνδυασμό με μερικές αναρτήσεις στο Reddit, αποτέλεσαν τη βάση για τη δημιουργία του κόσμου του Lumiere και της ιστορίας του παιχνιδιού. «Δούλευα περίπου οκτώ ώρες την ημέρα μετά τη δουλειά και δεν κοιμόμουν σχεδόν καθόλου για χρόνια», έχει δηλώσει, περιγράφοντας τη δύσκολη περίοδο που δούλευε στη δημιουργία του Clair Obscur.

Δημοφιλέστερα

To Top