Η κονσόλα του DJ στήθηκε στο πλατύσκαλο του ναού, τα φωτορυθμικά «αγίασαν» διάφορα σημεία της εκκλησίας και το σκηνικό θύμιζε περισσότερο rave με μεταφυσικές προεκτάσεις παρά αστική πολιτιστική δράση. Οι παρευρισκόμενοι, αρκετοί εκ των οποίων εμφανώς σε κατάσταση αυξημένης ευθυμίας, ανέβαιναν τα σκαλιά, χόρευαν στους ρυθμούς της ηλεκτρονικής μουσικής και φρόντιζαν να απαθανατίσουν το σουρεαλιστικό κάδρο για τα social τους.
Δείτε φωτογραφίες
Οι λεζάντες έδιναν και έπαιρναν: «Holy Christ», «divine vibes», «blessed party».Το ενδιαφέρον είναι πως τίποτα από αυτά δεν περιλαμβανόταν στο αρχικό αφήγημα της διοργάνωσης. Σύμφωνα με την επίσημη περιγραφή, επρόκειτο για μια δράση του Κέντρου Υποδοχής και Αλληλεγγύης του Δήμου Αθηναίων, στο πλαίσιο του City Festival, με στόχο την ανάδειξη της Λαμπρινής σε νέο «hot spot» της ηλεκτρονικής σκηνής. ΤοEnteka Athens θα έδινε τον ρυθμό, η γειτονιά θα «ηλεκτριζόταν» και όλα θα εξελίσσονταν αρμονικά σε δημόσιο χώρο.
Η πρόσκληση του Δήμου Αθηναίων
Στην πράξη, όμως, η δημόσια πλατεία μετατοπίστηκε λίγα μέτρα πιο ψηλά ακριβώς μπροστά στην είσοδο του ναού. Κι έτσι, αντί για ένα απλό street party, η Αθήνα απέκτησε άθελά της το πρώτο της «εκκλησιαστικό rave», με ευρωπαϊκή χρηματοδότηση, ελεύθερη είσοδο και φόντο μια εκκλησία που μάλλον δεν είχε ενημερωθεί ότι θα φιλοξενούσε το πιο ηλεκτρισμένο πάρτι της χρονιάς. Σε μια πόλη που συχνά μπερδεύει τα όρια ανάμεσα στο καινοτόμο και το αμήχανο, το συγκεκριμένο βράδυ θα μείνει ως ένα ακόμα στιγμιότυπο αστικής σουρεαλιστικής κανονικότητας.
