Οικονομία

Πώς τα προϊόντα πολυτελείας κατακτούν νεότερες γενιές και μεσαία εισοδήματα

Η Generation Z, δηλαδή οι γεννημένοι από τα τέλη της δεκαετίας του ’90 και μέχρι το 2010, έχει καταναλωτικές φαντασιώσεις που οι προηγούμενες γενιές θωρούσαν απλησίαστες. Στα “καλά σχολεία” τα παιδιά συγκρίνουν τα Jordan sneakers τους, ενώ όποιο προϊόν είναι ακριβό και δυσεύρετο γίνεται επίμονος στόχος. Μέσα από τα social media, τα μεγάλα brands κατάφεραν εδώ και περίπου δύο δεκαετίες να διευρύνουν το ηλικιακό target group στο οποίο στοχεύουν και πλέον, αυτοί που αγοράζουν τα πολυπόθητα αντικείμενα είναι όλο και νεότεροι. Ετσι, ενώ πριν από 15-20 χρόνια, το προφίλ του πελάτη των brands πολυτελείας, ήταν εκείνοι που είχαν αποκτήσει κάποιο δικό τους πλούτο και βρίσκονταν σε καταναλωτική ωριμότητα, σήμερα οι πελάτες είναι μεταξύ 15 και 35 ετών.

Οι συγκεκριμένοι καταναλωτές συχνά απορρίπτουν τα στερεότυπα, επιδιώκουν να ζήσουν πολυτελείς εμπειρίες και αναζητούν μάρκες που τους δίνουν ταυτότητα και υπόσταση στο περιβάλλον τους. Από τις συμπεριφορικές μελέτες και έρευνες φαίνεται ότι πολλοί άνθρωποι καταφεύγουν στο shopping όταν είναι λυπημένοι ή κακόκεφοι, χρησιμοποιώντας το ως θεραπεία κατά των αρνητικών συναισθημάτων. Μάλιστα, όσο πιο πολυτελές, σπάνιο και ακριβό είναι ένα προϊόν τόσο μεγαλύτερο αίσθημα ικανοποίησης και πληρότητας φαίνεται να προφέρει.

ΠΗΓΗ: NEWMONEY

Δημοφιλέστερα

To Top