Οικονομία

Keyvoto: Ποια είναι η ελληνική startup που αλλάζει το retail (pics)

Λύσεις που υπόσχονται να αλλάξουν και να βελτιώσουν τη σχέση των προμηθευτών με τους retailers –κατ’ επέκταση και αυτή με τους καταναλωτές- παρέχει η πλατφόρμα της Keyvoto. Πρόκειται για μια ταχέως αναπτυσσόμενη retail tech εταιρεία.

Μια οικογενειακή ελληνική startup με έδρα την Πτολεμαΐδα και συνιδρυτές της τα αδέλφια, τον CEO Γιώργο Παπαδημητρίου και την Άσπα Παπαδημητρίου, διευθύντρια μάρκετινγκ (CMO).

Η δυναμική ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου από την περίοδο της πανδημίας και μετά έφερε μεν σημαντικές επενδύσεις στον συγκεκριμένο τομέα και υψηλούς τζίρους στο on line κανάλι, από τα σούπερ μάρκετ μέχρι οποιονδήποτε άλλον κλάδο, αλλά «το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει σωστή επικοινωνία των προϊόντων στο e commerce», όπως τονίστηκε σε συνέντευξη τύπου.

Με την κάλυψη του κενού αυτού, δημιουργείται η προσδοκία για την περαιτέρω ενίσχυση των πωλήσεων από το ψηφιακό ράφι.

«Η πλατφόρμα μας προσφέρει τη δυνατότητα αυτοματοποίησης της διανομής πληροφοριών για τα προϊόντα, δίνοντας τέλος στη χειροκίνητη εισαγωγή και εξαγωγή δεδομένων», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της νεοφυούς εταιρείας Γιώργος Παπαδημητρίου, η οποία φιλοδοξεί να γίνει «πλοηγός στο λιανεμπόριο του μέλλοντος» με την προσθήκη κωδικών στο σύστημά της από τον κλάδο των σούπερ μάρκετ, την τεχνολογία, την ένδυση, τον φαρμακευτικό τομέα κ.ά.

Η Keyvoto εισάγει ουσιαστικά νέα δεδομένα στη διαχείριση των πληροφοριών για τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα μέσω των καναλιών λιανικής πώλησης και «πακετάρει» δεδομένα από e-shops και ηλεκτρονικές σελίδες επιχειρήσεων.

Με το καινοτόμο σύστημα της δραστηριοποιείται στον χώρο της διαχείρισης εμπειρίας προϊόντων (product experience management – PXM), προσφέροντας τη δυνατότητα σε προμηθευτές, εταιρείες λιανικής και εξωτερικούς συνεργάτες να ενημερώνουν και να διαχειρίζονται τις πληροφορίες των προϊόντων σε διάφορα κανάλια, μέσω της πλατφόρμας της.

Η Keyvoto συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά για κάθε ένα προϊόν του λιανεμπορίου (συστατικά, περιγραφή προϊόντος, συσκευασίες, προωθητικές ενέργειες, βάρος κ.ά) και για εκατομμύρια κωδικούς, τυποποιεί την πληροφορία και την κάνει διαθέσιμη ενιαία – σε προμηθευτές και λιανοπωλητές, ανεξάρτητα από την πλατφόρμα ή το κανάλι πωλήσεων που θα χρησιμοποιήσουν.

Ως παράδειγμα αναφέρθηκε η μεγάλη διαφορά του Skroutz σε σύγκριση με μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, καθώς διαθέτει περισσότερους από 200 content creators οι οποίοι δημιουργούν την ψηφιακή προϊοντική πληροφορία και συνεχίζει να επενδύει σε αυτό το κομμάτι.

Σύμφωνα με τον κ. Παπαδημητρίου το ελληνικό e-commerce αντιμετωπίζει δυο προβλήματα, την οργάνωσή του σε επίπεδο logistics και στο ότι ο κόσμος δεν αγοράζει όσο θα έπρεπε επειδή δεν του προσφέρεται το απαιτούμενο customer experience και του παρέχεται ελλιπής πληροφόρηση σχετικά με το προϊόν της επιλογής του.

Από την στιγμή δε, που θα κλείσει μια συμφωνία μεταξύ ενός retailer και ενός παραγωγού, πρόσθεσε, για να ανοίξει ο κωδικός και να πουληθεί το προϊόν, η διαδικασία μπορεί να πάρει μέχρι και 6 μήνες και πλέον επιταχύνεται.

ΝΑ Ευρώπη, Σ.Αραβία και VCs

Δημοφιλέστερα

To Top