Όσο πλησιάζει η ημέρα των πρώτων δρομολογίων του μετρό, οι προετοιμασίας παίρνουν… φωτιά. Σήμερα διεξήχθη άσκηση ετοιμότητας στο Μετρό Θεσσαλονίκης, με το σενάριο να θέλει φωτιά να ξεσπάει στο τελευταίο βαγόνι συρμού μεταξύ των σταθμών Ευκλείδη και Παπάφη- πιθανότατα από τοποθέτηση εκρηκτικού μηχανισμού.
Υπάρχουν μόνο τραυματίες, οι περισσότεροι με αναπνευστικά προβλήματα που δέχονται τις πρώτες βοήθειες από ανθρώπους του ΕΚΑΒ, ενώ αστυνομικοί με ειδικά σκυλιά εντοπίζουν εκρηκτικό μηχανισμό και την υπόθεση αναλαμβάνει η Αντιτρομοκρατική. Βάσει του σεναρίου, υπάρχουν, μάλιστα, έξι μάρτυρες που είδαν τους δράστες να τοποθετούν τον εκρηκτικό μηχανισμό.
Τι σημαίνει το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης
Ένα πεζογραφικό καλλιγραφικό «μ», εμπνευσμένο από βυζαντινά χειρόγραφα, που βρίσκεται μέσα σε έναν κύκλο, που συμβολίζει τις σήραγγες του μητροπολιτικού σιδηροδρόμου και τον διακόπτει δυναμικά, είναι η οπτική ταυτότητα του μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο παραδίδεται στους πολίτες σε 17 ημέρες και έρχεται να αλλάξει την καθημερινότητά τους.
Το λογότυπο του μετρό Θεσσαλονίκης αποκαλύφθηκε σήμερα στη διάρκεια εκδήλωσης που έγινε στα γραφεία της Ελληνικό Μετρό ΑΕ, παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα και του αρμόδιου υφυπουργού, Νίκου Ταχιάου, του διευθύνοντος συμβούλου της Ελληνικό Μετρό, Νίκου Κουρέτα και του διευθύνοντος συμβούλου της THEMA, Κάρλο Μπιάνκο, που έχει αναλάβει τη λειτουργία και τη συντήρηση του έργου.
Όπως επισημάνθηκε στη διάρκεια της εκδήλωσης, ο λογότυπος του μετρό αντανακλά το ιστορικό βάθος της πόλης, την καινοτομία και τον δυναμισμό του έργου, και το τελικό αποτέλεσμα της οπτικής ταυτότητας ισορροπεί μεταξύ της ιστορικής έμπνευσης και της σύγχρονης αισθητικής.
Το γράμμα «μ» έχει αποκτήσει μια καθαρή και γεωμετρική μορφή, αλληλοεπιδρώντας με τον κύκλο που το περιβάλλει, ενώ η σύνθεση του «μ» που οπτικά διακόπτει δυναμικά τον κύκλο, συνδέει τη Θεσσαλονίκη με το Μετρό, αποδίδοντας τη δυναμική της κίνησης και της προόδου. Επίσης, προστέθηκε η λέξη «ΜΕΤΡΟ», που συμβάλλει στην άμεση κατανόηση και αναγνωρισιμότητα της οπτικής ταυτότητας του νέου συστήματος μεταφορών και με στόχο να διασφαλίζεται ότι το λογότυπο είναι κατανοητό και εύκολα αναγνωρίσιμο από τους Έλληνες και από τους ξένους επισκέπτες της Θεσσαλονίκης.